Radio
Image Femicide
Femicide

Ik moet het echt met je hebben over femicide oftewel vrouwenmoord en hoe wij daar als mediamakers...

Radio
Image The Flexican maakte een Wat Anders uurmix van de grootste classics tussen 2000 en 2006
The Flexican maakte een Wat Anders uurmix van de grootste classics tussen 2000 en 2006

Radio
Image Partij voor de Dieren-Statenlid Ines Kostić: 'We zijn allemaal Team Planet'
Partij voor de Dieren-Statenlid Ines Kostić: 'We zijn allemaal Team Planet'

Radio
Image Diversity officer Aya Ezawa: 'Diversiteit en inclusie zou moeten aanvoelen als een feestje voor iedereen'
Diversity officer Aya Ezawa: 'Diversiteit en inclusie zou moeten aanvoelen als een feestje voor iedereen'

Radio
Image Jeanette Chedda: 'Als je in deze samenleving mee wil draaien heb je daar wel energie voor nodig'
Jeanette Chedda: 'Als je in deze samenleving mee wil draaien heb je daar wel energie voor nodig'

Radio
Image Sholeh Rezazadeh: 'Mensen zitten echt vast aan hun planning en soms wil ik gewoon iets spontaans doen'
Sholeh Rezazadeh: 'Mensen zitten echt vast aan hun planning en soms wil ik gewoon iets spontaans doen'

Radio
Image Véras Fawaz: 'Ik moest breken met mijn familie om het album te maken.'
Véras Fawaz: 'Ik moest breken met mijn familie om het album te maken.'

Radio
Image Elly André: 'Ze hebben mij naar een lager niveau gestuurd, terwijl mijn cijfers goed waren'
Elly André: 'Ze hebben mij naar een lager niveau gestuurd, terwijl mijn cijfers goed waren'

Radio
Image Nikwi Hoogland en Simone Houying: 'Chinees ben ik en ik heb een kut, dus wat is je punt?'
Nikwi Hoogland en Simone Houying: 'Chinees ben ik en ik heb een kut, dus wat is je punt?'

Radio
Image ADHD- coach Anna Sarbo: 'Er zit ook een structuur in het hebben van geen structuur'
ADHD- coach Anna Sarbo: 'Er zit ook een structuur in het hebben van geen structuur'

Radio
Image Lennart van de Meulen: 'Lesgeven zorgt ervoor dat leerlingen begrijpen wat een grapje is en wat niet.'
Lennart van de Meulen: 'Lesgeven zorgt ervoor dat leerlingen begrijpen wat een grapje is en wat niet.'